Persbericht: Bart Seldeslachts lijsttrekker en Luc Van Hoof lijstduwer

Op 3 mei 2024

Het bestuur van N-VA Kontich-Waarloos heeft huidig burgemeester Bart Seldeslachts unaniem aangeduid als lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Wij kunnen nu ook al aankondigen dat Luc Van Hoof de lijst zal duwen.

Lijsttrekker Bart Seldeslachts: “Reeds vanaf mijn 18de ben ik begeesterd door politiek. Jaren geleden in Kontich gestart als schepen en ondertussen al 9 jaar werkzaam als burgemeester. Graag wil ik dit mandaat met hart en ziel verder zetten voor nog meer welvaart in Kontich-Waarloos.”

Voorzitter Peter Goossens: “Bart beschouwt het burgemeesterschap als een fulltime job. Zo kan hij zich volledig inzetten voor onze gemeente. Met hem aan het roer zullen wij het huidige beleid voortzetten en verbreden, onder het motto: wij werken af en bouwen verder.”

Lijstduwer Luc Van Hoof: “Sinds N-VA de gemeente bestuurt, zie ik een zeer positieve verandering. Als nieuwkomer in de Kontichse politiek kies ik dan ook bewust voor N-VA. Ik ben nu heel actief bij VDP Sport, één van de grootste lokale sportverenigingen. Voortgaande op deze ervaring wil ik me optimaal inzetten voor het sportieve beleid en bij uitbreiding voor het bruisende verenigingsleven in onze gemeente. Als voormalig brandweercommandant zal ik bovendien mijn bijdrage leveren voor een veiliger Kontich-Waarloos”

Voorzitter Peter Goossens: “Onze afdeling werkt de komende weken verder aan de verdere invulling van de kieslijst. Wij hebben ondertussen reeds een brede basis van bestuursleden met lokale politieke ervaring, aangevuld met een aantal sterke nieuwkomers. Via verschillende werkgroepen werd een sterk, ambitieus én realistisch programma ontwikkeld, waarover binnen kort meer.

Peter Goossens
Voorzitter N-VA Kontich Waarloos