N-VA Kontich-Waarloos schenkt opbrengst jaarlijkse quiz aan vzw “With Love by Mega Ferre”.

Op 16 september 2017, over deze onderwerpen: Afdelingswerking

Op zaterdag 16 september werd door voorzitter Bert Cauwenberg, burgemeester Bart Seldeslachts en OCMW voorzitter Mia Wauters een cheque ter waarde van 466 euro  afgegeven aan Lotti Walters en Monica van Koeckhoven van de vzw “With love by Ferre”, in naam van N-VA Kontich-Waarloos. De opbrengst van de jaarlijkse kwis wordt door de lokale N-VA-afdeling steeds verdubbeld en aan een lokaal goed doel geschonken.

Met de stichting vzw ‘With Love by Ferre’ willen de  ouders van Ferre Grignard uit Kontich de levenslust van hun zoontje doorgeven aan zieke kinderen. Ferre overleed eind september 2015 op zesjarige leeftijd aan neuroblastoom, een zeer agressieve kinderkanker. Dankzij dit goede doel kunnen de ziekenhuiskamers van kinderen nu sfeervol worden ingericht, onder het motto “WEG KIL, HALLO CHILL!” Voor meer informatie kunt u de website http://www.withlovebyferre.com bezoeken. U kunt hun laatste ontwikkelingen ook volgen op hun Facebookpagina. Meer info over het doen van deze vzw vindt u ook in de zijbalk.

N-VA Kontich-Waarloos is dan ook blij dit initiatief mee te kunnen ondersteunen en wenst dit gemotiveerde team veel succes toe.