Nieuw kernbestuur

Op 16 december 2012, over deze onderwerpen: Afdelingswerking

Op 14/10 heeft de bevolking van Kontich-Waarloos duidelijk voor verandering gekozen. Als grootste partij van onze gemeente heeft de N-VA met de keuze van coalitiepartner Sander duidelijk de beslissing genomen om die verandering ook daadwerkelijk en doordacht te realiseren. Onze verkozenen zijn sindsdien intensief aan de slag met het opmaken van hun beleidsnota’s en met het voorbereiden van hun bestuursmandaat. Omdat het voor hen onmogelijk werd dit nog te combineren met hun activiteiten voor het kernbestuur werd er op de bestuursvergadering van 8 november beslist om een interim kernbestuur aan te duiden,
met name :

Jan Staes                   Voorzitter                                              jan.staes [at] n-va.be
Pieter Schiltz              Ondervoorzitter                                    pieter.schiltz [at] n-va.be
Hans Claes                 Secretaris                                             hans.claes [at] n-va.be
Els Schiltz                   Communicatie/Evenementen                els.schiltz [at] n-va.be
Herman Verhoeven    Penningmeester/Ledenadministratie    herman.verhoeven2 [at] n-va.be

In maart worden er nieuwe bestuursverkiezingen georganiseerd. Tot dan zal dit team zich ten volle inzetten om onze afdeling Kontich-Waarloos te ondersteunen.

Jan Staes
Voorzitter a.i.